9 Ocak 2014 Perşembe

UKALA




Özlemişim ne zamandır dinlemiyoduım.
Şarkıların anılarını içinde unutursan tekrar zevk almaya başlıyorsun.
Bu şarkıyı ismi lazım değile söylerdim arabada falan dinlerdik, malum Kova burçları biraz ukala olurlar.
Neyse neticede tekrar playlistime alıcak kadar zaman geçmiş demekki üzerinden aferin bana.
Aslında her burcun bi şarkısı var bence dur bak bi ara onunla ilgili bi çalışma yapiim ben en iyisi :)
Güne enerjik başlamak için aç şunun sesini bide arkasından Modjo lady yaptın mı happy Friday etkisiyle akşama kadar sırıtırsın :)

Sabahları enerjik kalkın lütfen
Gününüzü uykuyla yemeyin
Daha yaşanıcak çooooooook şey var :)

P.S : Dün sinirden çıldırıyodum bugün mutluluk meleği, iyice histeri krizi gibi bi görüntü oluşmaya başladı öpüyorum sizi olur böyle bazen ;)



2 yorum:

  1. En yapamadigim seyde su sabah erken kalkmak, nasil ozenirim erken uyananlara. Ben 5te esimle uyanirim kahvaltimizi yapariz onu ise yollarim sonra uyurum. Bi turlu uyanik kalamam :)

    YanıtlaSil
  2. Yok yav o da yuh zaten 5 ne be :) Ama ben 5 te kalksam asla uyuyamam tekrar. Ben mesela sabahları duş alırım ılık suyla yaz kış farketmez, güne zinde başlamak falan yalan dolan gelirdi ama hakkaten doğruymuş. Üşüye üşüye açılıyo insan :)

    YanıtlaSil