21 Ocak 2014 Salı

BENDE YAPIJAM!





Çok sevimli değil mi şu sehpalar ya? Hatta konserve kutusundan mumlukta çok iyi fikir güzel görünüyo. Ama biraz tehlikeli bişey bi düşse ordan alev alev yakar atar adamı valla.
 Bazen bi kafa yorup bişeyler yapiim diye gaza geliyorum
Sonuç?

Elimde 2 çile yün kendime atkı örüyorum!
Benim yaratıcılığım bu kadar işte dahası yok :)
Artık ilham gelince hiiiiç oralı olmuyorum yattığım yerden bi 'hadde len'' çekiyorum o anlıyo zaten tırıs tırıs gidiyo.


Siteyi yazayımda bi ara göz atarsınız

http://www.designcoholic.com/category/mobilya-ve-aksesuar-tasarimlari

2 yorum:

  1. Konserve kutularina bayildim da canim gercekten tehlikeli duruyor. Hadi öyle asmasak masaya koysak desem, bu sefer de mumun sicagindan konserve kutusu da isinir elimiz yanar lan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değneğin tutulacak yeri yok :)
      Diyorum ya ben acaip maymun iştahlıyım bu konularda daha yazarken vazcaydım yapmaktan zaten

      Sil