22 Ocak 2014 Çarşamba

KILLING ME SOFTLY :P


Bu ne yaa??? Bu ne kızım??? Tööbe yarabbim bu nasıl birşeydir???
Ya hıdırellezede çok var ama ben şimdiden başlıyayım. Yarabbiiiiim nolur banada böyle dümdüz bir karın, sıkı ve daha minik bi toto ver nolur beee!!!
Saç kısmı tamam onu geçen hafta ben hallettim onunla ilgilenmesende olur :) evet bir süredir kızılım ve çok hoşuma gitti orjinal redheadden bi tık aşşağıda bi görüntü oldu. Bir tık diyorum oda kaşlarımı boyamadığım için yoksa burnumdaki belli belirsiz(oda şimdilik bi yaz gelsin ozaman gör) çillerle uyumu şohone oldu beğendim kendimi.
Göğüsler desen o zaten tamam.
Bide allahım benim ebatlarımda bir insana neden 37 numara ayak verirsin bilahare onu da bi açıklarsan çok mutlu olacağım!
Ben vücudumda en çok omuzlarımı bileklerimi ve göğüslerimi severim şu ayaklarımı bi sevemedim yahu!
Derli toplu yumuşak minik ayacıklar oysaki... Ama yok arkadaş allahın gücüne gitmesin ama bu kadar sevimsiz birşey olamaz. haa sadece kendi ayağıma değil bütün ayaklara ayrı bir uyuz olurum ben. Hep kokuyormuş gibi gelir, ne bileyim ayakkabının içinde leş pis bişey işte. Hele erkekler tatilde parmak arası giyerse ben o ortamda yemek yerken çok zorlanıyorum, bakmamak için ciddi bir çaba sarfediyorum, valla bak.
Belimde gamze vardır mesela 2 tane onlarıda ayrı severim şimdi doğruya doğru.

Tamam neyse yeter bu kadar kendi kendime pek bi nazarım değer benim gidip kafayı gözü patlatmayalım durduk yere :)

Öpüyorum sizi
Görüşelim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder