29 Ocak 2014 Çarşamba

Nouvelle -HASTASIYIM- 1





Edepsiz bişeyler yaparken dinlenebilir mesela..

Ya da Boluda bir dağ evinde şömine karşısı dinlenebilir, elinde sıcak şarap varmış mesela? olmaz mı?

En olmadı yağmurda tak kulaklığını yürü

Bağdat caddesinin arkasında sahil yolu varya orası olur, İzmir Kordon'da olur, Ankara Tunalı'da olur

Arabada olur

Ne alaka bak şimdi, o kadar İstanbul'da yaşadım bir kere de şu dizilerde otururlar ya hani Kız Kulesini gören banklarda, hah işte onlara denk gelemedim.

İstanbul'da görmediğim çoooook yer yer var, aslında Ankara'da da var. Hatta sağlam bi Türkiye turu arkasından yurtdışı kaçamakları istiyorum ama iş yaşamının çok başında biri olarak acele mi ediyorum diye de düşünüyorum bazen.



.

P.S : Hala sevişmedim evet!? Düz duvar mı, adetim değil! O ben değiliiiiimmm :/

Öhö.. İyiyim taam sıkıntı yok..Yoksunluk kriziydi sadece geçti :P



Öpüşürüz



2 yorum: