13 Ocak 2014 Pazartesi

MİSSS



Kendisini her elime alışımda Neeee güzel şeysin seeeen diye şarkı söylüyorum.
(Çok ciddiyim) Bu kadar mı kadın kokar bi parfüm, bu kadar mı yakışır esmerine kumralına..
Bendeki manyaklığı bir çok kadının yaptığına inanmak istiyorum (nolur yapıyo olun) hem edp hemde edt olarak alıyorum. Edp yi pıst pıst sıkıyorum (taam evet taam üstüme boşaltıyorum ne var) Edt yi ise şakaklarıma bileklerime dirsek içlerime foşur foşur sürüyorum. Burun bükme öyle 'o ne yaa' diye, sen hiç dolmuşta otobüste kollarını kaldırıp tutunması yerine camdan fırlayıp ölmesini istedin mi ter kokan bir kadının? Ha işte ben istedim en içten dileklerimle hemde..!
En korkunç şeydir ter kokusu engellemek için elimden ne gelirse yapmaya hazırım..Helali hoş olsun Tekinime Acarıma freesine shopuna :))

Hipnotic Poison ise şu hayatta raid sıkarım ama onu sıkmam dediğim 2. parfümdür Samsaradan sonra.
Escada Sexy Grafiti var mesela onu da ayrı bi severim kış ayazının soğuğunda laaaap diye başını döndüren içini ısıtan bişeydir kendisi..

Böyle işte..
Chaneli sevelim sevmeyene sevdirelim.




2 yorum: