7 Ocak 2014 Salı

TÜM MALAKLARA..

Bugün içimi dökmek istiyorum.
Kızgınım.
Gevşeyemiyorum.
Omuzlarımdan başlayan gerginlik ayak parmaklarıma kadar etki ediyor sağolsun.
Yok..Kafamdakilere kızıyorum.
Burda bir çok kez cinsel hayatımla ilgili normalde her önüne gelene anlatılmayacak şeyler paylaştım..
Asla pişman diilim, zaten burda olma amacım bu.
Kimseye anlatamadığım/anlatmak istemediğim anlarımı/duygularımı paylaşıyorum.
Yani sokakta 'bugünde kimseyle sevişmedim' diye bağırmıyorum ben!
Malağın biri bir mail atmış. Aynen bak bir tek kelimesine bile dokunmadan ayyynen yazdığını aktarıyorum.

'Sok badi çak badi ihtiyaçlarınızı karşılamak için emrinize ahmadeyim'  ahmadeymiş! önce türkçe konuşmayı öğren allahın kekosu! Sen kimsin ulan??

Yazarlardı ya hani eskiden duvarlara 'Bel Fıtığı / Ara beni boya beni'  diye, bu da o sınıftan bir ahmak işte.
Ben azıp kudurup duvara tırmanmıyorum sarsuk, sen beni gözünle değil götünle okumuşsun.
Ben sadece bedenimi değil beynimide doyurmak istiyorum bundan sonra.
Bir telefonla bir maille onun bunun yatağına girecek insan diilim bin şükür.
Boşanmış olmak demek en avam haliyle yazıyorum çünkü belli ki sen bundan anlicaksın.
'oraya kimin girip çıktığının adı yazmıyo belki ama, her boşanmış-dul kadın önüne gelenle yatıp kalkmıyo!
Bi kere bana/ruhuma ne kadar hitap ettiği önemli zatı muhteremin. (bildin mi bu ne demek ha? )
Küçücük beyniyle beni ihtiyaç sahibi görmüş zavallı, yardımcı olcak bak allasen bak inceliğe (!) bak!
Ben ne zaman-nasıl-kiminle ve nerde istersem onunla birlikte olurum, derdi tasası sana mı düştü ayı!

Kendimi yanlış mı ifade ediyorum bilmiyorum ama ben bedenimi kullanıp atıcak, bi tadına bakiim diyip beni aşşağılamasına izin vericek bi kadın değilim.

Ben eminim yolda görsem bırak selamı dönüp bakacağım bi adam değilsindir ama o ne özgüven arkadaş?
Sokbadiymiş...Gerizekalı!

Bu algıda, bu çiğlikte olan pipiligillerden nefret ediyorum.
Hepiniz iğrençsiniz!



3 yorum:

  1. Oh agzina saglik canim. Cok iyi olmus bu yazi. Aptal seyler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh valla, sövmek gibisi yok
      Rahatladım, geçti sinirim.

      Sil
  2. "Ciddi Bir Yazı" başlıklı bir yazı yazdım ve sizin yazıklarınızı incelerken denk geldi. Sanki aynı mevzulardan müzdaribiz.
    Ayrıca hani 'Balık bbaştan kokar.' uyar mı ki buna bilmem ama saçma sapan bir maille bile kendini ele veren insancıkları bu kadar kafaya takmayın bence. :)
    Selametle...

    YanıtlaSil