2 Ocak 2014 Perşembe

La Alegria



Bana kendimi bi acaip hissettiren şarkı..
Dinlemek istemeyip her seferinde elim giden şarkı
Ağzıma, ruhuma, günüme, beynime eden şarkı...
Beni burgu burgu buran şarkı
İstem dışı gözlerim doluyo
Bu şarkıyı dinlerken kendimi sevmiyorum, ama şarkıyı...
Dinledikçe daha bi soğuk daha bi yalnız hissettiren şarkı..
Bir çift kol şimdi bana lazım olan
Sarıp sarmalayıp saçımın kokusuyla yetinecek biri

Şahane bi modla güne başlayıp radyoda kendini bana hatırlatarak koca bir geceyi bok edeceğin için teşekkür ederim...
Eh Yasmin karısı seni affetmicem!

5 yorum:

  1. bugün bütün kadınlar aynı kafada galiba.

    YanıtlaSil
  2. @tülin hani bi anısı falan da yok ki şarkının desem ki şunu getiriyo aklıma. benimki lüzumsuzluk işte, laf olsun.! (kendime kızıyorum böyle abuk sabuk duygulanınca)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygulanmanın her köşesi normal.. bu hali bozma derim.

      Sil
  3. Üzülme aşık olursun geçer

    YanıtlaSil
  4. @Adsız Öyle mi aksediyo size bu yazdıklarım? ilginç..
    Halbuki çok başka şeyler, çok başka ihtiyaçları anlatmaya çalıştım ben.
    ....

    YanıtlaSil