10 Şubat 2014 Pazartesi

Ukraine GOT Talent





Şimdiiiiii başlı başına 'OHA' bir ablayla karşı karşıyayız. Konuşurken bol miktarda saçma mimikler kullandığı için ne konuştuğunu adamın ne sorduğunu falan çok merak ettim. (Anlayan varsa lütfen açıklasın)

Bu kel arkadaşı daha öncede izlemiş, vay anasını demiştim. Kellik çekicidir safsatasına da inanmam halbuki ama düzgün bir kafa yapısı var, öyle Türkiye haritası gibi çatlak patlak da değil göründüğü kadarıyla, genel olarak iyi..

Neyse meselemiz bu değil. 1.44 teki kızın tepkisiyle aynı tepkiyi verdim izlerken.Bu ne ya?!

Arkadaş yeri geliyo ''Amaaaan şimdi uykumu bölmiyeyim şurda koltukta uyuyayım ne olacak'' miskinliğinde hayatımı sürdürürken bunlar nasıl hareketler gözünü seveyim manyakmısın sen???

Fiziğine zaten diyecek birşey yok, yaşamsal besin kaynağının 'su' olduğu açıkça görülüyor, ben bu lanet olasıcanın elinde dürüm adana düşünemiyorum şahsen!

3:03 te yaptığı şuursuzluğu bir vertigolu olarak kınıyor, 'Kızım sen ne çeşit bir hastasın' diye haykırıyorum!!!



PS: O yalak gibi ağzının şu an hiç önemi yok değil mi? O hareketler o kalça (!) dan sonra ne söylesem boş...

Çılgınlar gibi kızı kötülemek, ıyyy bu olmuş mu demek istiyorum ama diyemiyorum..

Hakkını yemeye gönlüm razı değil.

Helal olsun diyecek birşey yok..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder