18 Şubat 2014 Salı

Once







Zamanında filmi tavsiye ettiler trailer için nete girip sağa sola bakarken filmden önce şarkısına vuruldum.

Sonra ya filmi beğenmezsem diye, şarkıyı kötü hatırlamamak için filmi izlemedim..Var böyle benim abuk sabuk hallerim..

Bu da kızartma yağını ocaktan alıp lıkır lıkır kafana diktiğin hissini yaratan şarkılardan biri benim için.



Bugün biraz canım sıkkın merdivenlerden inerken düştüm sağ ayak bileğim şişti ve yarın yapacak bir sürü işim var.. Bu bana reva mı ya?

Hayır kış olsa buzlanmıştır kaydım düştüm dicem ama şu havada heryer kuruyken nasıl öyle çam gibi devrilmeyi başardım bilmiyorum.

Bu kışta kafayı gözü yarmadan bitirdik şükür dediğimin ertesi günü düşmeme de ayrıca uyuz oldum.

Şom ağızlı!



PS: Canım çılgınlar gibi tiramisu istiyor ama direniyorum direniyorum ve direniyorum



Öpüşelim...

1 yorum:

  1. harikaaaa sarki bu benim sarkim olsun bundan sonra...kendime armagan ediyorum.bana gelsin

    YanıtlaSil