12 Şubat 2014 Çarşamba

KARPUZ

İşim gereği gün içinde birbirinden saçma seçme adamla muhattap olmak zorunda kalıyorum ve ne yazık ki bu saçmalıklarını yüzlerine vuramayacağım kadar kilit adamlar oluyolar.
Alttan aldıkça medeni karpuza bağlıyorlar bi süre sonra.. Zannediyorum kendilerini bizim kocamız abimiz babamız falan sanıyolar. Afrayı tafrayı bir görsen sanırsın ekmeğini suyunu o vermiş, şu yaşa kadar yememiş yedirmiş giymemiş giydirmiş, o derece sinir bozucu yaklaşımları var. Halbuki ne kadar agresif yaklaşırsa iş okadar boka sarıyor farkında değil, söylesen suçlu olursun. Diyemiyosunda işte 'E ama amca bi höst yani' diye tepene çıkıyorlar.
Ama birgün ya, bir tek gün bile ofise yolları düşsün ve karşısında bizden birini görsün adam sonradan hususi kahve içmelere falan geliyor, o derecede yılışık ve zevzek adamlar. Sektör gözetmeksizin bu ayılardan yığınla mevcut ve bu duruma çok üzülüyorum.
Hala kadını insandan saymak yerine sadece meme,kalça,bacak ve dekolte olarak görüyorlar.
Sonrada senden saygı güleryüz bekliyorlar.İşimden olma endişesi olmasa yapacağımı bilirim işte ama dört elle sarılıp ayakta durmak zorundayım.Birgünü daha ya sabırla bitirip evime gitmek için can atıyorum, ben can attıkça saat mıhlanıyor! :(

PS: Birgün maddi durumum çok çok daha iyi olacak ve hepsinin ağzına teeek tek sıçıcam! Yazdım kenara..

PS2: Bir fincan türk kahvesi ve benimle birlikte sessizliği dinleyecek bir nefes olsaydı bugün, daha mutlu bir kadın olabilirdim..Pfffff

Öpüşelim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder