7 Şubat 2014 Cuma

İSTİYORUM



-Kedim olsun istiyorum aha şu resimdeki gibi bi minnoş, işten eve geldiğimde ayağıma dolansın istiyorum.Mırın mırın evin içinde gezinsin istiyorum. Kucağıma uzansın merhametimi emsin istiyorum. Ama sağa sola .ıçmak yok yerini yurdunu bilicek artık kumamı yapar balkona mı bilmem ama evin içine yapmak yok.

-Saçlarımı kısacık kestirmek istiyorum ama cesaret edemiyorum.

-Ankara'nın ayazı olmasın istiyorum ellerime dün gece vazelin sürdüm ya düşün bu nasıl kuru bir ayazdır!

-Saat istiyorum 1000 tane saat istiyorum değişik değişik rengarenk. Markası fiyatı önemli değil yeterki saatim olsun bir sürü.  (Not et yarın gidip saat alınacak en olmadı bakıp iç geçirilecek)

-Yaz gelsin karpuz yemek istiyorum.

-Daha özgür olduğum, kimseye açıklama yapmak zorunda olmadığım bir hayat istiyorum.

-Heyecan istiyorum kalbim yerinden çıkıcak gibi çarpsın istiyorum. İster romantizmden ister adrenalinden farketmez, hissetmek istiyorum. Evet ya yıllaaaar önceki hislerimi heyecanlarımı istiyorum, farklı öznelerle yeni mekanlarda..Kendimi çok özlüyorum.

-Çok param olmasına gerek yok ama kredi kartı taksidimi yatırdıktan sonra böğrüm yansın istemiyorum :)) (yine ağzına .ıçmışım bu ay, yatırırken çok eğlendim bildiğin gibi değil)

-Ve bugün Cuma, akşam tekila içmek istiyorum (tekila sarhoşluğunu severim) hatta bi konsere falan gidip içmek istiyorum.

-Dokunmak istiyorum

-Aşkı hatırlamak ama yine yalnız olmak istiyorum. Yani hem istiyorum hem istemiyorum. Bu aralar şımarıkmıyım neyim anlamadımki :)

P.S : Saatlere sadece bakıp almadan durabilirmiyim çok merak ediyorum, yarın göreceğiz..

P.S 2 : Şu minnoştan alsam bi tane çok yaşamaz benim elimde, severken elimde kalır valla

P.S 3 : İş stresi bu hafta biraz ağır geldi sanırım, şu şehirdışı programı iptal olmayaydı iyiydi

Ekşın fakirinden sevgiler..
Öpüşelim (Evet sana dedim kime dicem başka) ;)

3 yorum:

  1. Ben sadece "samimi" insan istiyorum.

    YanıtlaSil
  2. universiteyi kazanmak istiyorum,hic kimsenin karismadigi bir hayat istiyorum,deli gibi sevecegim ve beni seve bilecek birini istiyorum.samimiyet istiyorum,durustluk istiyorum,bende saclarimi kisacik kestirmek istiyorum,saysiz hesapsiz tarz kiyafetler istiyorum,hayal edemeyecegim kadar aksesuar,cilginlar gibi eglenmek istiyorum,dunyayi dolasmak istiyorum(Ben cokmu sey istiyorum ne?)

    YanıtlaSil