4 Ekim 2013 Cuma

NEVA


Başka bir film için seanslara bakarken, yukardaki afişi görünce aklımı oynattım..
Yıllar önce ufacıkken okuduğum bir kitaptı çok ağlamıştım sonunda, içime işlemişti Neva karakteri..
Yıllarca konuşup durdum ''şunun filmini çekseler, yada ben mi çeksem acaba'' diye (kolaydı sanki)
Sonunda birileri akıl etmiş nihayet..
Ilgın Olut yaaa, minik adam çok şirin çok iyi kalpli bi adamdır kendisi..
İZLEYİN BU FİLMİ BAK NOLUR
Gerçi şu Şükrünün oyunculuğu biraz abartı geliyo bana ama bakalım nasılmış..

4 yorum:

  1. Oha filmini mi çekmişler? Bayılmıştım bu kitaba ben de! <3

    YanıtlaSil
  2. süper film çıkar eminim. kitabı hatırlıyorum. sonu çok güzeldi :=)

    YanıtlaSil
  3. @Leah sadece kitabını okumakla kal lütfen, gitme filme SAKIN GİTME!

    @İnsan Yavrusu kitap ne kadar muhteşemse, filmide bi okadar rezaletti..
    O Şükrü olacak ayının konuştukları hep bi muallak.. adam ne dedi? kime dedi? hep soru işareti.. Bütün film hırladı herif resmen
    O ezik kız modeli bu kadar iyi oynanabilirdi, gerçekten hakkını vermiş kız (hatun epeycede güzeldi, okurken hayal ettiğim yüzle resmen birebir uymuş)

    Özetle canlarım GİTMEYİİİİNNNN!!!! Sadece okumakla yetinin derim ben..

    YanıtlaSil