25 Ekim 2013 Cuma

NAM NAM NAM :)



Sizdede durum aynı mı bilmiyorum ama erkeklerde bi takım kombinasyonları nedense sevmiyorum.
Hep kadınlar için denir ya yok geyikli taytı Kızılaymı dağıtıyo, yok degaje için diri göğüs falan...
Bizde erkeklerde sevmiyoruz bi çok şeyi ama hep olduramadığımz/olduramayacağımız erkekleri kendi tarzlarında kabulleniyoruz kendimizce..-sınırları baya geniş bi genelleme oldu, tamam bizzat öyleyim doğrusu-
Mesela erkeklerde kapşonlu hırkayı ne kadar sevmiyorsam şu yukardaki arkadaşın tarzına bi o kadar hastayım.
Bayılıyorum arkadaş, bi kere deri mont dedin mi ben orda bitiyorum. İlla gerçek olması şart değil -zaten gerçeği leş gibi kokuyo olmasada olur yani- hele içine şöyle kapşonlu giydiler mi, bide her daim kollarında saat oldu mu ben böyle tiplere ba-yı-lı-yo-rum!
Lise dönemlerimde gömlek içi t-shirt pek bi modaydı, şimdilerde aklıma direk Ted Mosby geliyo :) e açmıyo haliyle...
Ceket içine boğazlı kazak nedir ya? Cengiz Abazoğluda pek seviyo o kombini (!) -bu kelimede artık öööh getirdi herkes bi kombin/kombinasyon bıt bıtında-
Erkekte kolyeye ne kadar kılsam bilekliğe hastayım.
-ip olur, deri olur, altın olmasında-  Kareli pantolon dedin mi orda bi dur arkadaş!!! Giymeyin lan şöyle kareli pantolonları o olay bi tek Atena Gökhan'da sırıtmıyo, adam her haliyle ofsayt çünkü, onu giyse ne giymese ne :)
Küpe...Hımmm...
O da tipine göre değişir aslında. Sıfat Berdan Mardini kulakta küpe, ne bileyim komik yani...
Kösele ayakkabı klişesine hiç girmiyorum ama bi ara şu aa ommm dara ta ta dara dara dam turkcell reklamında oynamıştı ya havuç, orda giydiği gibi janjanlı spor ayakkabıda olmasın yani..

Yani özetle ben evrene mesajımı yolluyorum minnaklar, alırsa alır almazsa ben gider alırım bi tane ;)

P.S : Sıçıcam çakrana mesajına akıllı ol Berdanlardan koru, yap işte bişeyler :)))

6 yorum:

  1. Nam nam hakikatten. Canim benim blogta sorun oldu bu yüzden yeni adres actim http://ahukiz.blogspot.com yeniden takibe alirsan cok sevinirim

    YanıtlaSil
  2. aman Allahım dolabımdakileri çöpe atmalıyım heheh :P

    YanıtlaSil
  3. Hahaha çok haklısın :)

    Deri ceket sevememedim ben bi'tek. Ne kız da ne erkek de... :))

    YanıtlaSil
  4. @pera yapma ama böyle, tamam bazen keko/kıro/ebleh/gebeş adamların üstünde dünyanın en çirkin şeyi olabiliyo ama harcama deri montu şekerim harcama :))

    YanıtlaSil