22 Ekim 2013 Salı

İÇİMDEKİ KADININ RUH HALİ..

                             

Tatil dönüşü sağlam bir grip, arkasından ciğerlerime inen eşşek öksürüğüm ve ben çok çılgın mutluyuz.
Grip olduğumda sesime yerleşen Sertap Erener kırıntılarını çok seviyorum sırf bunun için hasta olmaya değer bence :P Hatta hasta olduğumda bol 'N'li cümleler kurduğum bile doğrudur.

Sabahtan akşama kadar huzurla dinleyebileceğim şarkılardan birini daha paylaşıyorum sizinle, bilhassa arabada -Antalya yada Bodrum yolları tercihimdir- son ses güneşe doğru sürerken 10 numara keyif veren, playlistimin gülüdür kendisi :)


P.S : Hala sevişmedim/öpüşmedim/sarışmadım :/

1 yorum:

  1. @Tabiat ve Sağlık hoşgeldiniz ne iyi ettiniz :)
    Bunu gelmişten saymıyorum hep beklerim.
    Şimdi size geliyorum :)))
    İzmir'e sevgiler..

    YanıtlaSil